Om oss

Vi som driver denne bloggen er Sissel Gran, terapeut og spesialist i klinisk psykologi, foredragsholder og skribent, og Nora Skaug, frilans tekstforfatter, manusdoktor og oversetter. Når du ser dette bildet av oss i kommentarene til innleggene, betyr det at det er GRANSKAUG som har svart - altså en av oss.

mandag 22. november 2010

SLUTT PÅ SMS, SYNES JEG FORTJENTE BEDRE

Anonym sa ... 
Jeg skulle hatt denne boka for en stund tilbake. Er nettopp i et samlivsbrudd. Vi prøvde først med pause fra hverandre, men det blei til at jeg hadde kontakt med han og ikke han tilbake. Han ga meg litt hele tia til å henge ting på. Men så blei det mye å gjøre for ham på jobb og da skjøv han meg til side - og jeg satt jo på vent, tror ikke at han skjønnte det sjøl. Han var nok for redd til å si det ansikt til ansikt, for det endte med at han sendte en tekstmeld om at det var slutt. Jeg syns jeg fortjente mer, men det var det han turte.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar