Om oss

Vi som driver denne bloggen er Sissel Gran, terapeut og spesialist i klinisk psykologi, foredragsholder og skribent, og Nora Skaug, frilans tekstforfatter, manusdoktor og oversetter. Når du ser dette bildet av oss i kommentarene til innleggene, betyr det at det er GRANSKAUG som har svart - altså en av oss.

lørdag 22. januar 2011

INFO TIL "GAMLE" HEKTABLOGGERE

Kjære dere,

Takket være historiene og rådene dere deler her inne, nærmer vi oss nå 31 000 (!) besøkende. Etter bare 11 uker på lufta er det postet bortimot 400 kommentarer/innlegg. Og stadig flere blir oppmerksom på at bloggen finnes. Det er godt nytt for alle hektafolk i nød! All ære til dere.

I tiden som har gått har det vært svært få kommentarer vi har sett oss nødt til å moderere eller fjerne på grunn av at innholdet ligger utenfor rammen av det vi definerer som et romantisk hekt. Med økende trafikk blir det imidlertid nødvendig for oss å legge inn en ørliten sikkerhetsventil. Så - fra i dag av vil dere få følgende beskjed når dere har skrevet inn en kommentar: "Kommentaren vises, etter at den er godkjent." Vi tar mål av oss til å legge den ut innen 24 timer.

Med ønske til dere alle om en god helg,
Nora

1 kommentar:

  1. Jeg har lest boka, og skrekk/gru - funnet ut at jeg er en hekter! De to siste mennene som falt for meg, har oppført seg helt spinnvillt. Nora i boken er ingenting i forhold til krampaktig tilpasning og skremmende oppofring. Jeg har virkelig ikke ønsket å være i sentrum av noens univers. Jeg har ikke ønsket at voksne mannfolk skal miste helt grepet - kjøre tre timer kun for å legge en blomst på bilvinduer mitt, bistå med praktiske ting - osv. Jeg har ikke følt meg elsket, bare en brikke i noens mani. Og nå skjer det igjen.

    Jeg fikk nok for mye oppmerksomhet i barndommen, og syns tette relasjoner blir skumle - derfor trigges nok på/ av - knappen min i starten av relasjoner.

    Jeg vil gjerne endre det. Men det er vanskelig å handle mot instinkter.

    Hva skal jeg gjøre?

    Det føles ikke veldig sympatisk, men jeg mener ikke å gjøre noe feil.

    Kvinne, 37 år

    SvarSlett